2019.04.01. 10:29
Évtizede tarol a Samsung a digitális kültéri kijelzőivel
Immár tíz éve tartja piacvezető helyét az úgynevezett Digital Signage iparágban az IHS Markit közlése szerint.
Fotó: Shutterstock
A vezető piackutató vállalat digitális kijelzőkre vonatkozó friss adataiból kiderül, 2009 óta a Samsung az iparág legmagasabb eladásokat felmutató márkája.
Az IHS Technology Kültéri Kijelző Piac (Public Displays Market Tracker) című jelentése szerint, a Digital Signage eszközök 2018-as eladásai alapján, a Samsung 25,8 százalékos részesedéssel rendelkezik a világpiacon.
Elvitték a „műfaj” díjait
A Samsung SMART Signage legújabb sorozata számos dinamikus és sokoldalú kijelzővel érkezik, amelyek között több, iparági szinten kiemelkedő, különböző kategóriákban is díjnyertes készülékeket találunk.
A kijelzők egyedi felhasználási megoldásokat kínálnak az iparág különféle területein, mint a kiskereskedelem, a gyorséttermek, a repülőterek, a digitális hirdetések (digital out-of-home – DOOH), a szervezeti feladatok, az oktatás, a szórakoztatás, a vendéglátás vagy éppen a közösségi közlekedés.
Az egyik legjobb: QLED 8K
Ezek a technológiák magasabb szintű vizuális megjelenítéssel nyújtanak alternatívát a hagyományos Signage kijelzőkhöz képest.
Legizgalmasabb talán a QLED 8K Signage, ami az iparágban elérhető egyik legmagasabb felbontást kínálja AI-alapú felskálázási technológiának köszönhetően. Elnyerte az AV News Díját az Év Digital Signage Innovációja kategóriában és az ISE 2019 (Integrated Systems Europe kiállítás) Kiállítás Legjobbja díját.
Borítókép: Shutterstock