Piacvezető

2019.04.01. 10:29

Évtizede tarol a Samsung a digitális kültéri kijelzőivel

Immár tíz éve tartja piacvezető helyét az úgynevezett Digital Signage iparágban az IHS Markit közlése szerint.

Fotó: Shutterstock

A vezető piackutató vállalat digitális kijelzőkre vonatkozó friss adataiból kiderül, 2009 óta a Samsung az iparág legmagasabb eladásokat felmutató márkája.

Az IHS Technology Kültéri Kijelző Piac (Public Displays Market Tracker) című jelentése szerint, a Digital Signage eszközök 2018-as eladásai alapján, a Samsung 25,8 százalékos részesedéssel rendelkezik a világpiacon.

Elvitték a „műfaj” díjait

A Samsung SMART Signage legújabb sorozata számos dinamikus és sokoldalú kijelzővel érkezik, amelyek között több, iparági szinten kiemelkedő, különböző kategóriákban is díjnyertes készülékeket találunk.

A kijelzők egyedi felhasználási megoldásokat kínálnak az iparág különféle területein, mint a kiskereskedelem, a gyorséttermek, a repülőterek, a digitális hirdetések (digital out-of-home – DOOH), a szervezeti feladatok, az oktatás, a szórakoztatás, a vendéglátás vagy éppen a közösségi közlekedés.

Az egyik legjobb: QLED 8K

Ezek a technológiák magasabb szintű vizuális megjelenítéssel nyújtanak alternatívát a hagyományos Signage kijelzőkhöz képest.

Legizgalmasabb talán a QLED 8K Signage, ami az iparágban elérhető egyik legmagasabb felbontást kínálja AI-alapú felskálázási technológiának köszönhetően. Elnyerte az AV News Díját az Év Digital Signage Innovációja kategóriában és az ISE 2019 (Integrated Systems Europe kiállítás) Kiállítás Legjobbja díját.

Borítókép: Shutterstock

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!