2018.01.02. 08:22
Saját futárszolgálatot indítana az Extreme Digital
Saját futárszolgálat indítását és első külföldi hagyományos üzletének megnyitását is tervezi az Extreme Digital e-kereskedelmi cég.
Budapest, 2012. október 16. Vásárlók az Extreme Digital Sugár Üzletközpontban lévõ üzletében 2012. október 16-án. A több áruházat üzemeltetõ cég szórakoztató elektronikai termékeket, mûszaki és számítástehnikai cikkeket forgalmaz. MTI Fotó: Földi Imre
Forrás: MTI Fotó
Fotó: Földi Imre
Várkonyi Balázs, a cég ügyvezető igazgatója a Világgazdaságnak elmondta, hogy tavaly az online vásárlók száma Magyarországon hárommillió fölé emelkedett, ami nemcsak bővülő forgalmat és erősödő versenyt, hanem nehéz logisztikai feladatot is jelent. Az Extreme Digital annak érdekében, hogy megtartsa piaci pozícióját, a tervek szerint 2018 második felében elindítja saját futárszolgálatát.
Az ügyvezető azt is elmondta, hogy cége, amely Magyarország mellett a román, osztrák, cseh, szlovák, szlovén és bolgár piacokon működtet online áruházat, az internetes és a fizikai boltokat ötvöző modellt követi, és hamarosan megnyílik első külföldi üzlete is Romániában.
A cégvezető szerint tavaly csaknem 20 százalékos növekedéssel 360 milliárd forint fölé nőhetett a magyarországi online kiskereskedelmi piac forgalma, az idén pedig várhatóan hasonló mértékű bővüléssel a 430 milliárdot is túlszárnyalhatja – olvasható a Világgazdaságban.
Borítókép: Vásárlók az Extreme Digital Sugár Üzletközpontban lévő üzletében.
MTI Fotó / Földi Imre