együttműködés

2019.04.01. 14:09

A jó marketing a művészetet is segíti

A kulturális élet intézményeinek vezetői elengedhetetlennek tartják a modern marketing eszközeinek használatát munkájuk széleskörű eléréséhez.

A művészet, a média és a marketing egymásra hatásáról szervezett konferenciát a Magyar Művészeti Akadémia (MMA) Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézete, a hétfői rendezvényen a kulturális élet intézményeinek vezetői tartottak előadást a Pesti Vigadóban.

Vannak örök értékek és a marketinget akkor is az értékek szolgálatába kell állítani, ha azok nem feltétlenül tömegesek – mondta Kucsera Tamás Gergely, az MMA főtitkára.

Vidnyászky Attila, a Nemzeti Színház vezérigazgatója azokról a kezdeményezésekről beszélt, amelyekkel egyre több olyan emberhez tudják eljuttatni előadásaikat, akik számára az elérési lehetőség igen korlátozott.

Káel Csaba, a Müpa vezérigazgatója kiemelte: a modern marketing eszközeivel minőségi kultúrát adnak el a nézőknek. Hozzátette: évi több mint ezer programot kínálnak, a jegyeladás 90 százalékos.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!