a nőkért küzd vele

2019.07.10. 09:42

Sajátmárkás kávéval jelentkezett Iggy Pop

Egy kávézólánccal közösen kezdett üzleti vállalkozásba a punk zene koronázatlan, extravagáns királya.

Az egyetlen helyről származó (single origin) kávét a szumátrai Aceh régióban termesztik, és a Stumptown számára egy nők által működtetett cég, a Ketiara Cooperative gyűjti össze. Az ökotanúsítvánnyal rendelkező kávé íze datolyás és szerecsendiós jegyekben fürdőzik, a lecsengése pedig csokoládés.

A termék csomagolását a The Passenger előadója és a Stumptown kreatív csapata közösen tervezte meg – írja az Origó.

„A Stumptown mindig is kötődést érzett a Punk Keresztapja és művészi tevékenysége iránt, és megtiszteltetésnek veszi, hogy együttműködhet vele ebben a projektben” – nyilatkozta Mallory Pilcher, a Stumptown márkamenedzsere.

A kávé forgalmazásából származó bevétel egy része egy Girls Rock Camp Alliance nevű, olyan szervezethez vándorol, amelynek célja, hogy a zenei szakmában elősegítse a nők érvényesülését.

Iggy Pop kávé iránti szenvedélye egyébként olykor Jim Jarmusch filmjeiben is markánsan megnyilvánult.

A 2003-as Kávé és cigaretta című alkotásban például a punkikon és Tom Waits között zajló szájtépés alatt meglehetősen világosan manifesztálódik a vonzódás, az amerikai rendező 2019-es horrorvígjátékában (The Dead Don't Die – kb. A holtak nem halnak meg) pedig Iggy kávéfüggő zombiként tűnik fel.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!