Jegyzet

2024.08.10. 07:24

Protkó az asztalon

Papp Gábor

Hogy kerül a csizma, vagyis a protézis az asztalra? Miért húzza fel a pólóját egy férfi a NAV ügyfélszolgálatán?

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a közelmúltban összegyűjtötte az ügyfélszolgálataikon előforduló derűs nyelvbotlásokat, elszólásokat és különleges eseteket, amiből kiderült, hogy miként került a protézis az asztalra. Az egyik ügyfél nem volt megelégedve a fogorvosával, és ezt azzal támasztotta alá, hogy kikapta a protkót a szájából, és lehelyezte az ügyintéző asztalára. Volt, aki a lottó heti nyerőszámait akarta megtudni az ügyfélszolgálaton, egy férfi pedig magára tetováltatta gyermekei születésének dátumait, felhúzta a pólóját, és arra kérte az ügyintézőt, hogy onnan olvassa el azokat. 

Az emberek többségében van egy kis drukk, amikor ügyet intézni indul, de akadnak olyanok is, akiknek szinte kiugrik a szívük a helyékből, ha hivatalos személlyel találkoznak, megint mások pedig úgy érzik, a feszültség enyhítésére be kell dobniuk egy poént, ami azután vagy átjön vagy nem.

Az internetet böngészve derűs és kínos esetek más, nemcsak személyes megjelenést igénylő, de a telefonos ügyfélszolgálatokon, illetve különböző szervezeteknél is előfordulnak. Számítógépes ügyfélszolgálaton megtörtént, hogy a telefonáló arra panaszkodott, hogy eltört a laptopjához csatolt „pohártartó”. Némi párbeszéd után kiderült, hogy CD-meghajtót használta pohártartónak. Ügyfélnek és ügyfélszolgálatosnak sem könnyű lenni, de hogy humorra is szükség van hozzá, az biztos.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!