tudatosság

2020.01.23. 16:48

Iskolai kampányt indított a Tej Terméktanács

A rendezvények célja a tej megkedvelésén túl a tejtermékek sokféleségének és az egészséges táplálkozásban való szerepének bemutatása.

Forrás: Shutterstock

Fotó: New Africa

Csaknem 100 általános iskolára kiterjedően indított tejfogyasztást népszerűsítő kampányt a Tej Terméktanács – közölte a szervezet.

A Van itthon tej című kampány célja, hogy megszerettesse a gyermekekkel a tej fogyasztását az iskolában is, bemutassa nekik a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálkozásban, továbbá eloszlassa azokat a tévhiteket, melyek a tejtermékek előállításához, vagy fogyasztásához kapcsolódnak. A mobil kiállításokon bemutatják egyebek mellett az iskolásoknak, hogyan kerül a tej az istállókból vagy a réten legelő tehenektől a boltok polcaira – írták. A programot az egészségtudatos táplálkozással indokolták, hangsúlyozva, hogy az átadott ismeretek ösztönözhetik a gyermekeket a tejtermékek fogyasztására.

A rendezvényeken dietetikus magyarázza el például azt, mi a különbség a tej és a növényi alapú helyettesítő termékek között – mondta a közlemény szerint a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója, Harcz Zoltán. Ezt követően izgalmas, érdekes játékokon keresztül ismerkedhetnek meg a gyermekek a tej- és tejtermékek fogyasztásának előnyeivel. Azt várják a kampánytól, hogy segítségével tudatos fogyasztókká válnak az iskolások, akik felnőttként környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontok alapján vásárolnak majd.

Borítókép: illusztráció

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában