2019.01.17. 14:15
A legsikeresebb évét zárta Gyopárosfürdő
Eredményesen zárta 2018-at Orosháza turizmusa, hiszen minden mutató túlszárnyalta a korábbi esztendőkben mért adatokat, a valaha volt legkiemelkedőbb éve volt a fürdőnek.
Az önkormányzati tulajdonú turisztikai üzletegységek árbevételei 17 százalékkal meghaladták az előző évben mért adatokat, a vendég- és vendégéjszakák száma október 31-éig elérte az előző évi teljes értéket. Ehhez hozzájárult az egész évet átívelő nyereményjáték kampány, a májustól szeptemberig tartó, 50 eseményt felvonultató rendezvénysorozat, az Orosházi Nyár – végzett számvetést Kiss László programszervező az évértékelő sajtótájékoztatón.
A fürdő látogatottsága is kiemelkedő a tavalyi évhez képest, új rekordot állított fel Gyopárosfürdő: 252 ezer 105 vendég látogatta, ezzel együtt választották a létesítményt az év feltörekvő fürdőjének.
Az önkormányzati tulajdonú turisztikai egységeket üzemeltető városüzemeltetési feladatokat ellátó cégen belül a fürdő-szálloda-kempingek-kalandpark vezetésére feláll február 1-től egy csapat Szloszjár Csaba korábbi fürdőigazgató vezetésével. Feladatuk a mindenkori önkormányzati tulajdonú turisztikai elemek rendszerben való működtetése, azok optimalizálása.
Idén nagy hangsúlyt fektetnek a szolgáltatások fejlesztésére (bababarát szolgáltatáselemek, játszóház bővítés és a fürdőben található edzőterem teljes felújítása). A fürdőben készül éves rendezvénynaptár, amelynek az elemei a családokra építik a legnagyobb hangsúlyt.
– Az uszoda korszerűsítése és a kemping bővítése is fontos és kiemelendő: a táborok és osztálykirándulások helyszínéül szolgálhat így a kemping. Továbbra is Orosháza-Gyopárosfürdő ad otthon a Nadifeszt spirituális és a hőlégballon fiesztának, illetve tárgyalunk egy Cadillac-találkozó szervezői csapatával is – sorolta a szakember. A város marketingterve a belföldi és román piacra épül a már megszokott elemekkel, amely az önkormányzat támogatásával az idei évben egy nagyobb keretösszegből valósulhat meg.