2019.03.11. 09:53
Tíz másodperces spot ad ízelítőt Gyula turisztikai kínálatából
A ROMIS Blokk Media Group Zrt.-vel a közelmúltban kialakított és hosszú távra tervezett együttműködés eredményeként harminckilenc Cinema City moziban vetítik le a Gyula városáról szóló, 10 másodperces imázsspotot, reklámfilmet a Most van most című film előtt – tájékoztatta hírportálunkat Komoróczki Aliz.
A Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője elmondta, a film díszbemutatóját a közelmúltban, február 27-én tartották Budapesten, az Aréna Mallban, mely során a Gyula spotot is megtekinthette a mintegy 800 résztvevő.
– Tíz másodpercben nem könnyű bemutatni egy komplex turisztikai kínálattal rendelkező várost, mi mégis megpróbáltuk – hangsúlyozta a szakember.
– A spotban a nézők láthatják a várat, a csónakázótavat, a várkertet, a várfürdőt, a wellness-szolgáltatásokat, a Százéves cukrászdát, az Almásy-kastély Látogatóközpontot és a városi turisztikai portál címe is megjelenik. A spotnak nagyon komoly technikai, képi és hangparamétereknek kellett megfelelnie ahhoz, hogy a Cinema City befogadja és lejátssza. A filmet korábbi felvételekből vágták össze.