siker

2019.06.05. 18:49

Nanushka az Instagramon is tarol

Megállíthatatlan a magyar divatmárka

Budapest, 2018. október 28. Sándor Szandra divattervezõ, a Nanushka márka tervezõ-ügyvezetõje kollekciójának bemutatója után a II. Budapest Central European Fashion Week divathéten a Várkert Bazárban 2018. október 27-én. MTI/Balogh Zoltán

Forrás: MTI

Fotó: Balogh Zoltán

Nanushka nemcsak a világsztárok körében tarol, de az egyik legnépszerűbb közösségi oldalon, az Instagramon is megőrülnek érte – írja a Borsonline.

A magyar divatmárka, Nanushka vezeti a Magyar Insta Brandlistát több mint 210 ezer követővel a The Million Roses és a KFC előtt – derül ki a iStory.hu weboldal által összeállított toplistából. A Sándor Szandra által alapított márka nemcsak a divatvilágban, de az Instagramon is megállíthatatlanul növekszik.

2018 januárja óta megháromszorozta követőinek számát, így jelenleg már több mint 210.000 követővel rendelkezik.

A márka Instagram-stratégiájában nagy szerepet játszik a brand imidzsébe tökéletesen passzoló influencer tartalom, amiért a cég továbbra sem fizet – helyette olyan influencerekkel dolgozik együtt, akik örömmel és gyakran viselik az ajándékba kapott ruhákat.

„Számomra rendkívül fontos, hogy olyan véleményvezéreken lássam a ruháinkat, akik érzik és át is tudják adni a Nanushka által képviselt stílust és értékeket. Éppen ezért kreatív igazgatóként a mai napig személyesen felügyelem, hogy milyen tartalom kerül ki a platformra” – mondta Sándor Szandra, a Nanushka márka alapítója és tervezője.

A siker nem véletlen, hiszen olyan világsztárok viselik Nanushka ruháit, mint például Hailey Bieber, Katy Perry vagy Amber Heard.

Borítókép: Sándor Szandra divattervező, a Nanushka márka tervező-ügyvezetője kollekciójának bemutatója után a II. Budapest Central European Fashion Week divathéten a Várkert Bazárban 2018. október 27-én.

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!