2016.11.22. 17:59
Sikeres londoni látogatás
Nagy-Britanniai forgalmazójának meghívására a Pizza&Pasta elnevezésű szakmai kiállításon járt a közelmúltban Londonban a Gyulahús Kft., illetve a fürdőváros delegációja, hogy erősítse a személyes kapcsolatokat és további tárgyalásokat folytasson a szigetországi értékesítés lehetséges bővüléséről. Az önkormányzati tulajdonú cég egyébként eredményesen, több mint 4 milliárd forintos árbevétellel zárta az év első tíz hónapját, árbevételük 6-7 százalékkal magasabb, mint az előző év azonos időszakában.
— A kétnapos szakmai kiállításra dr. Görgényi Ernő polgármesterrel és Alt Norbert alpolgármesterrel, illetve a társaság felügyelő bizottságának elnökével, Daróczi Lászlóval látogattunk el — nyilatkozta lapunknak Daka Zsolt. A Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, a szakmai út legfőbb célja az volt, hogy már meglévő vevőikkel tovább mélyítsék és erősítsék a jó kapcsolatot.
— A személyes egyeztetéseknek kiemelt jelentőségük van, hiszen az együttműködés a bizalomra épül — hangsúlyozta a szakember. — A tárgyalások eredményesen zajlottak, hiszen körvonalazódik egy közös marketingkampány helyi disztribútorunkkal, helyi forgalmazónkkal.
A gyulai delegáció tagjai hazánk londoni nagykövetével, Szalay-Bobrovniczky Kristóffal is tárgyalóasztalhoz ültek. A magyar diplomácia helyi vezetője is megerősítette, hogy segíteni fogják a Gyulahús Kft.-t a piacok felkutatásában és bővítésében.
Mint említettük, a fürdővárosi cég egy disztribútoron keresztül értékesíti termékeit Nagy-Britanniában. Elsősorban pizzakészítő társaságok vásárolják a hagyományos gyulai kolbászt, mégpedig szeletelt formában. Ennek kapcsán a küldöttség ellátogatott az egyik legnagyobb pizzatársaság-hálózat legrégebben működő londoni éttermébe, ahol személyesen kaphattak képet arról, hogy milyen módon kerül a gyulai kolbász az ínyencségekre.
— Kifejezetten kedvező tapasztalatokkal gazdagodtunk. Rendkívül ízletes pizzákat készítettek a hagyományos gyulai kolbász felhasználásával — értékelt a látogatást Daka Zsolt. — Külön öröm, hogy az étlapon az összetevők között ott szerepel a „Gyula sausage” is.
Kérdésünkre az ügyvezető igazgató szólt arról, hogy az értékesítést szeretnék más területeken is erősíteni.
— Már most is érzékelhető, hogy az egyedi módon csomagolt kolbász is egyre inkább teret nyer a szigetországban — ecsetelte. — Természetesen a brit fogyasztók mellett számítunk a Nagy-Britanniában élő magyarokra is, akik a visszajelzések szerint szintén igénylik a hazai termékeket.
Az év első tíz hónapja
Daka Zsolt kérdésünkre elmondta, jelenleg az idei esztendő első tíz hónapjainak gazdasági eredményeit látják.— Árbevételünk meghaladta a 4 milliárd forintot, ami több mint 270 millió forinttal magasabb, mint az előző év azonos időszakában — fogalmazott. — Mindez 6-7 százalékos bővülést jelent.
Mint megtudtuk, 2016 elején 5 százalékos bővülést irányoztak elő.
— Az évből még hátra van másfél hónap, és abban bízunk, hogy az első tíz hónapot jellemző lendület végig kitart majd — tette hozzá a szakember. — Reményeink szerint teljesíteni fogjuk az előzetes célokat, sőt, ha minden jól alakul, azokat meg is haladjuk majd.
Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, a kedvező tendenciák mögött a piaci bizalom helyreállítása áll.
— Cégünk arra törekszik, termékeit minél magasabb minőségben állítsa elő — szögezte le. — Szerencsére ezt az elképzelést egyre több vásárló díjazza. Emellett sikerült újabb, elsősorban kisebb piaci partnereket is bevonni az értékesítésbe, míg a nagyobb partnerek esetében a termékszortimentet, a kínálatot bővíthettük, illetve az úgynevezett boltmélységet javítottuk. Mindez azt jelenti, hogy egy-egy hálózat a korábbinál több boltjában árusítja a gyulai termékeket.
— Árbevételünk meghaladta a 4 milliárd forintot, ami több mint 270 millió forinttal magasabb, mint az előző év azonos időszakában — fogalmazott. — Mindez 6-7 százalékos bővülést jelent.
Mint megtudtuk, 2016 elején 5 százalékos bővülést irányoztak elő.
— Az évből még hátra van másfél hónap, és abban bízunk, hogy az első tíz hónapot jellemző lendület végig kitart majd — tette hozzá a szakember. — Reményeink szerint teljesíteni fogjuk az előzetes célokat, sőt, ha minden jól alakul, azokat meg is haladjuk majd.
Az ügyvezető igazgató hangsúlyozta, a kedvező tendenciák mögött a piaci bizalom helyreállítása áll.
— Cégünk arra törekszik, termékeit minél magasabb minőségben állítsa elő — szögezte le. — Szerencsére ezt az elképzelést egyre több vásárló díjazza. Emellett sikerült újabb, elsősorban kisebb piaci partnereket is bevonni az értékesítésbe, míg a nagyobb partnerek esetében a termékszortimentet, a kínálatot bővíthettük, illetve az úgynevezett boltmélységet javítottuk. Mindez azt jelenti, hogy egy-egy hálózat a korábbinál több boltjában árusítja a gyulai termékeket. -->