Személyes kapcsolatok

1 órája

Új ügyfélszolgálati pontot nyitott a Groupama Békéscsabán

Meglévő irodája mellett új ügyfélszolgálati pontot nyitott a Groupama Biztosító Békéscsabán, a Mednyánszky utcában.

Papp Gábor

A hétfői ünnepélyes átadást megelőző köszöntők során Kálózdi Tamás, a Groupama Biztosító Zrt. értékesítési vezérigazgató-helyettese elmondta, a Groupama Biztosító a helyi jelenlétben nagyon aktív, amelynek részeként sorra újítják fel vidéki irodáikat, és újakat is nyitnak.

Groupama, biztosító, iroda, ügyfélszolgálat
Kálózdi Tamás, György Achilles és dr. Szigeti Béla A szerző felvétele

– Amíg a digitalizáció során a legtöbb pénzügyi szolgáltató internetre, call centerekbe helyezi át az ügyfélkapcsolatok menedzselését, mi erősebb, személyesebb kötődést szeretnék ügyfeleinkkel, amit a kulturált, minőségi irodák, ügyfélpontok jól szolgálnak – emelte ki. György Achilles, a Groupama Biztosító Dél-Alföldi üzleti igazgatója nagyon fontosnak nevezte a személyes kapcsolatokat. – A munkánk elsősorban a bizalomról szól, ezért is nagyon lényeges, hogy Békéscsabán immáron a második helyen és személyesen jelen vagyunk – emelte ki.

Dr. Szigeti Béla önkormányzati képviselő ugyancsak a személyes kapcsolatok miatt nevezte fontosnak az ügyfélszolgálati pont megnyitását. Hozzátette, városképi szempontból is lényeges az új, szép iroda kialakítása.


 

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!