Jó reggelt!

2 órája

Udvariasság

Papp Gábor

Gyorsétkezde. A vásárlók udvariasan kikérik az ételt, eddig minden menetrend szerint megy. A kiszolgáló azonban egész váratlanul úgy csapja oda a műanyag tányért, hogy szinte beszakad a pult. A vevők egymásra néznek, nem értik a dolgot. Senki sem érti, udvarias volt a kérés, a kaja sem olcsó, igazán nem is a legdrágább. Teljes a tanácstalanság. A vevőkben valószínűleg egy pillanatra felmerül, hogy érdemes lenne visszaadni az ételt, és hasonló módon „viszonozni” a kedvesnek éppen nem nevezhető gesztust. Végül győz az udvariasság, a vásárló egy félmosoly kíséretében kifizetik az ételt, talán kis példát adva, hogy miként is kellene viselkedni.

 

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a beol.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!